Ana içeriğe atla

Hakkımda


Öncelikle bloğuma hoş geldiniz. Ben deniz Emirhan YÜKSEL. Bu web sitesi sizlere psikolojik destek vermek amaçlı kuruldu ve sizlere psikolojik olarak yoldaş olmak istedim. Benim herhangi bir psikolojik bilgim ve psikoloji hakkında herhangi bir eğitim almış birisi değilim. Şimdi diyeceksiniz ki o zaman ne bilgisi vereceksin? Ben psikoloji hakkında eğitim almış birisi değil, kendim psikolojik rahatsızlığı olan birisiyim. Psikolojik rahatsızlık derken hastalığımın tıbbi adı “panik atak”. Panik atak rahatsızlığı bana gerekten çok kötü zamanlar yaşattı. Bu hastalık bana genetik olarak geldiğini düşünüyorum çünkü annem de aynı rahatsızlığı yaşıyor. Onun ki benim hastalığımdan oldukça büyük ve gerçekten çok zorlu.

Biz bu sitede kendimizi bir doktor gibi tıbbi tavsiyeler değil de, bizzat hayatımızda ki yaşantılarımıza dayanarak psikolojik rahatsızlığı olanlara önerilerde bulunmak isteyerek bu siteyi açtım. Yalnızca ben bilgi vermeyeceğim, bu hastalığı fazlasıyla yaşayan ve oldukça çok bilen annem de yazılarını bu blog da yazacak.
Site hakkında yeterince bilgi verdiğimi düşünüyorum. Zaten ilerleyen zamanlarda yazılan diğer yazılar ile site hakkında daha fazla bilgiye sahip olacaksınız. Biraz da kendim hakkında sizlere bilgi vermek isterim. Ben Emirhan Yüksel Niğde doğumluyum ve 08.11.2001 doğumluyum. Anlatılanlara göre çocukluğum o kadarda iyi geçmemiş. Annem ile babam benim hatırlamadığım bir yaşta boşanmışlar. Öz babamı şu ana kadar hiç görmedim ve merakta etmiyorum. Zamanında babam anneme çok zor zamanlar yaşatmış.

Yorumlar